1. Dobrodošli na Eydis - zajednicu fanova fantastike, sci-fi, igara i umjetnosti. Pridruži nam se!
    Sakrij obavijest
  2. Dobrodošli u novi dom Eydisa.

    Forum je prošao kroz premještanje i sada je na novom serveru i domeni. Ukoliko primjetite neke nedostatke, molili bismo vas da obavjestite administraciju u dotičnoj temi.

    Hvala na razumijevanju.
    Sakrij obavijest

Path Of Exile

Rasprava u 'Virtualna Arena' pokrenuta od Decadent Sympozium, 26. Siječanj 2013..

  1. Amarok

    Amarok Perpetuum Mobile

    Džabe mi to ako me ponuđeno ne privlači i/ili je loše.

    Ne kažem pritom da je Path of Exile loš niti da je ono što nudi nužno loše, ali ponuditi više toga nije nužno prednost.

    Doduše, ja sam indiferentan spram hack'n'slash igara. PoE mi nudi efektivno istu stvar kao Diablo koji mi nudi efektivno istu stvar kao i Torchlight. Ne registriram razlike, barem ne neke pretjerano bitne.

    Jedna stvar koja mi u PoE nije odgovarala, a vidio sam da ljudi fapaju na to, je skill tree. Otvorim ga, kadli hrpetina opcija! Veselo uskliknuh: "Jej! Gro stvari za koje me nije briga!" Moguće da je to do toga što nisam h'n's igrač (i time nisam ciljana publika PoE-a) i kad igram taj tip igara igram ga sa željom iskustva prilagođenog minimalnoj zaj♥♥anciji (preko-Grčke-do-Učke prijevod izraza "streamlined experience" :D). D2 i D3 su mi po tom pitanju bili sasvim okej. PoE sa svojim "Igraj igru kako god želiš!" pristupom me nije pretjerano oduševio, primarno zato jer ne vidim poantu u sitnim preinakama kad mi se čini da lik može ili:
    1) biti u skladu s koherentnim i određenim buildom koji zahtjeva znatno manji broj raznolikih skillova od onih koji mi se nude
    2) raznolik i originalan i beskoristan (gdje beskoristan = dovoljno slab da to više nije feature)

    PoE-ov skill tree mi se čini kao da ima hrpu opcija samo zato da ima hrpu opcija. Džabe mi izbor između Milke s lješnjakom, K+ mliječne čokolade, Standard mliječne čokolade i Clever mliječne čokolade.
     
  2. Decadent Sympozium

    Decadent Sympozium Prvi anti-heroj Eydisa kao takav

    Ne samo da ima deset puta vise nego ima na svoj nacin i sa svojom inherentnom logikom koja je naprednija, smislenija i zabavnija. Da se razumijemo, Diablo 1/2 mi je drazi, ali osim toga, nema se tu puno za diskutirati. D 1/2 jos uvijek ima bolji stil tho.
     
  3. Amarok

    Amarok Perpetuum Mobile

    O čemu? Tvojoj ljubavi spram Diabla? :mrgreen:

    Moguće da je logika PoE-a naprednija (radili su ju fanovi h'n's igara), a i sasvim je moguće da je smislenija (osobito fanovima h'n's igara), ali zabava ovisi o tome jesi li - wait for it! - fan h'n's igara :mrgreen:
     
  4. Aronys

    Aronys Wolves Die Young

    Pa PoE se i reklamira kao igra za hardcore hack'n'slash gamere.
     
  5. Decadent Sympozium

    Decadent Sympozium Prvi anti-heroj Eydisa kao takav

    Kao prvo, to je nebitno za kvalitetu igre. To je kao da kažeš da su bicikli sranje jer ti se ne sviđa što moraš pedalirati. Koji k♥♥♥c, kakav je to argument. Ne voliš bicikle i bok, nisu zato glupost.

    Kao drugo, neovisno o tome je li ti ili nije h n s ili bicikl zabavan može se razlučiti pružaju li prisutne mehanike vrstu zabave i u kojem stupnju te spram koga. Npr, meni je Minecraft sranje, ali mi je posve jasan faktor zabave.

    Kao treće, ako ti je u bilo kakvoj raspravi samo važno sviđa li se tebi nešto ili ne, onda to i nije materijal za raspravu na forumu nego za ispovesti.com, pa ćemo da lajkamo.

    Stoga u suštini ne vidim što si waitforit argumentom htio reći, osim što si dakako naznačio da si pomiješao objektivne i subjektivne sudove za komentar koji je načelno trebao zauzeti objektivno gledište s obzirom na sadržaj citiranog komentara, a završio je kao subjektivni ćorsokak.
     
  6. Amarok

    Amarok Perpetuum Mobile

    Ne, to je da kažem da mi Tour de France nije napet jer nisam lud za bicikliranjem.


    Subjektivni ćorsokak u smislu tvog trenutnog ignoriranja mog početnog komentara u svrhu obrane faktora zabave određene igre koja ti je bila zabavna?

    Kvaliteta igre i zabava koju pruža igraču nisu nužno ista stvar, ako iz nikojeg drugog razloga onda zbog naravi pojma "kvaliteta". Nije mi jasno što si svojim komentarom htio postići osim što si dakako naznačio da si pomiješao... itd. Ne shvaćam čemu fabrikacija sukoba.

    U svom prvom postu - koji je bio komentar Path of Exilea, na koji sam pozvan jerbo topic - sam odmah (implicitno, ako ti je drago) istaknuo da se moje mišljenje o igri valja promatrati u kontekstu osobe kojoj hack'n'slash nije žanr prirastao srcu. Iz tog razloga mi PoE niti D2 nisu bili napeti. Daleko od toga da ih povremeno ne zaigram niti da mi ne dođe volja za tim tipom igara.

    Ignoriranje kompatibilnosti elemenata nečega s konzumentom u ime mehaničke superiornosti... Čemu?

    Možeš me uvjeravati zašto je ono što PoE nudi izvrsno s obzirom na žanr, ističem samo zašto meni kao poluzainteresiranom konzumentu to nije bilo nešto što mi je uzdrmalo svijet. To ističem zato jer topic.



    ...i zato ne kažem da je igra nužno loša :D Čini mi se da su postigli što su htjeli postići, bar iz priča onih koji su fanovi žanra. S obzirom da su oni ciljana publika, mašala :mrgreen:
     
  7. Decadent Sympozium

    Decadent Sympozium Prvi anti-heroj Eydisa kao takav

    Cirkularni post, neću se ponavljati.
     
  8. Amarok

    Amarok Perpetuum Mobile

    Blago si ga tebi.
     
  9. Ivanhoe

    Ivanhoe Dr. Disco

    Jeftina kopija samo zato jer smo D2 igrali ko deca, da danas igram to bilo bi mi ko jeftina kopija pošto je H&S demode. Da je izašao prije 10 godina sigurno ne bi igrao D2. Udri brigu na veselje, usput udri i dušmanina za item. To bijahu vremena.
     
  10. MarkaN

    MarkaN I'm Batman Illuminati

    Jep, Path of Exile je doslovno pješćanik za hekenslešovce. Da barem ima bolju priču, više levela i raznovrsnijih likova puno više bi ju igrao. Ovako završim sve do kraja i na drugi prijelaz mi se ni neda ići kad znam da će sve biti opet više-manje isto. Ali sam sirovi gameplay je vrhunski, a mehanika sa orbovima i skill-treeima je bogovska, šta je je.

    Sezonski challenge modovi mi nisu ništa posebno, dapače, nekako mi je odbojno jer je jeftin trik da zadržava igrače i podsjeća me na MMO-ove i njihova beskrajna i naposlijetku maltene beskorisna farmanja i rejdove.
     
  11. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99

    Jedina slicnost D2 i Patha sto se tice mehanike i koncepta igre je ta da su obe igre H&S. Trckaras uokolo opremljen legendary itemima masakrirajuci demone, undeadove i mutirane nakaze.

    Skill tree i kombinacije skill gemova/gear modova nisu tu samo tako bezveze "da imas vise beskorisnih sranja za apgrejd" nego da omoguce ogroman pool razlicitih buildova. Build diversity = dobro.

    Sezone su tu da odrze igru svjezom. Nova ekonomija, start od nule, nema razlike u bogatstvu igraca koji igraju dvije godine i ekipe koja tek pocinje. Nema onog "meh" efekta kad nadjes legendary item koji je dobar, ali gotovo bezvrijedan jer je "trziste" preplavljeno njima. Sezone = dobro. Uvijek mozes birati hoces igrati sezonu ili ostati na standardu. Sto se tice "prelaza" igra tek pocinje kad zavrsis merciless i krenes na mape.

    *mob
     
  12. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99

    Igra se. Dosta aktivno.
     
  13. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99

    Krajem mjeseca izlazi nova ekspanzija. Ukidaju se dosadašnje težine (normal, nightmare i merciless) te umjesto istih dobivamo par novih actova, što konkretno znači da nema više zamornog prelaženja istog sadržaja tri puta. Kad jednom prođeš igru odmah se možeš baciti na end game sadržaj.

    [​IMG]

    Trenutni end game (uz brojne evente i sajd kvestove). Svaki kružić predstavlja jednu mapu koju moraš odigrati kako bi prešao na sljedeću. Što su krugovi bliže središtu atlasa to su mape teže. Kada se naposlijetku naš vrli junak uspije probiti do središta atlasa, mora poraziti četiri mitska bića - Minotaura, Feniksa, Hidru i Himeru. Od svakog dobije po fragmet. Četiri fragmenta tvore portal do glavnog negativca - Shapera.
     
    Lady Charlotte i aasgardium se ovo sviđa.
  14. Faint Smile

    Faint Smile ilija64

    isplati li se sada početi sa ovim?
     
  15. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99

    Ne baš. Sadašnja sezona upravo završava pa bi te samo bacilo na standard koji je trenutno groblje.
    Isplati se tek krajem mjeseca kad patch izađe jer će tada lupit novu sezonu. Kako i sam možeš pretpostaviti nova sezona je fresh start - svi kreću od nule, odnosno prvog levela. Tad ću ja početi.
     
  16. Faint Smile

    Faint Smile ilija64

    kul. napomeni i ovdje za početak sezona ako se sjetis.
     
  17. aasgardium

    aasgardium Eydishan

    Je li to još uvijek free to play i singleplayer?
     
  18. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99

    Ne znam da je ikad bio single player, ali možeš igrat solo ako želiš. Jedine prednosti igranja u partiju su nešto veći magic find i rotacija mapa. U partiju za jednu uloženu mapu dobiješ još 3-4 (svatko daje po jednu) pa je iz ekonomskog aspekta isplativije. Uvijek je bilo besplatno.
     
  19. aasgardium

    aasgardium Eydishan

  20. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99



    Imamo Path of Exile ekspanziju!!

    Mali apdejt. Izlazak ekspanzije službeno je najavljen za dva tjedna. (4.8.2017)
    Ekspanzija se sastoji od pet novih actova, par novih skill gemova i nekoliko promjena u mehanici igre. S obzirom na to da je igra do sada sadržavala ukupno pet actova, ekspanzija je ogromna. I potpuno besplatna.

    U igri postoji stvarno mnogo sadržaja što u dosta slučajeva može odbiti nove igrače. Zbog previše informacija, sve to zajedno djeluje komplicirano, ali jednom kad pohvataš sve konce skužiš da je PoE najunikatnija i najj♥♥enija hack'n'slash igra u galaksiji.
     
    aasgardium se sviđa ovo.

Podijelite ovu stranicu