1. Dobrodošli na Eydis - zajednicu fanova fantastike, sci-fi, igara i umjetnosti. Pridruži nam se!
    Sakrij obavijest
  2. Dobrodošli u novi dom Eydisa.

    Forum je prošao kroz premještanje i sada je na novom serveru i domeni. Ukoliko primjetite neke nedostatke, molili bismo vas da obavjestite administraciju u dotičnoj temi.

    Hvala na razumijevanju.
    Sakrij obavijest

League Of Legends

Rasprava u 'Virtualna Arena' pokrenuta od Sherpa, 8. Studeni 2009..

  1. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Miss Fortune je dobila nedavno mali update, koji nije puno napravio. Gankplank treba updejt gotovo isto ko i Urgoth.
     
  2. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    njemu mjenjaju visual i gameplay (uglavnom E), dodaju karaktera, da ne bude samo "karikirani gusar"
    njoj uglavnom kozmezički update, vjerojatno u mjeri u kojoj su singed i maokai dobili
     
  3. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Mene prokleto smeta što sve te stvari dolaze puno presporo. Imaju statistike, ako champ nije igran buffaj ga. Digni mu dmg za jedan na svakom spellu svaki patch, barem ćeš nešto napraviti. Ovako je na pola champova prašina.

    Neki champovi su prekleto zabavni, ali nema ih smisla birati zato što kasnije ne donose gotovo pa ništa svom timu. Naprosto postoji veliki broj njih koji radi istu stvar bolje zbog modernijeg kita. Ili to, ili neka dodaju naprosto veći broj predmeta. Ovako se skoro svaka pozicija igra sa sličnim buildom, ponajprije adc. Kada svi imaju 5 od 6 (ali često i svih šest istih) jasno je koji će skill set imati najveći dmg. Svaku raznolikost ubiju, gledam na tebe plavi Ezraele, nedostajat ćeš mi.
     
  4. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    popularnost nije izravno vezana uz buffane champove ili one koji imaju cheese potencijal.
    twitch prije i nakon visual updatea nije imao promjene kita. visual update mu je povećao popularnost, otkrili su da je jači nego što se mislilo. nakon toga je dobio nerf jer su ga ljudi naučili igrat
    buffanje manje popularnih champova nije riješenje, pogotovo ako nisu preslabi nego ih ekipa samo ne igra ili ne zna igrat.
     
  5. Ur-Quan

    Ur-Quan Moderator svoga Inboxa Illuminati

    Točno to je razlog zašto mi je LoL enormno dosadna igra.
     
  6. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    upravo zbog toga sad rade na diferenciranju. reworkali tristanu i ashe. pokušavaju svakom liku dati nešto specifično
     
  7. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Za twitcha imaš pravo, no opet, pitanje je da li je on cijelo vrijeme bio jak ili su naprosto sve druge jake champove na toj poziciji nerfali, čime se on uzdigao do statusa najboljeg.

    Želim više spomenuti to kako su neki champovi stalno pod nožem, malo ih buffaju, malo nerfaju (gledam u tebe Kassasdin), dok neki drugi skupljaju paučinu kako po pitanju promijena tako po pitanju i igranja. Imaju mnogostruko veći tim u odnosu na onda kada su počeli, stalno sam dojma kako bi mogli malo više poraditi na nekim takvim stvarima. To što netko ide u rework ne znači da ga trebaju ignorirati idućih pola godine - godinu dana, koliko im je u pravilu potrebno da izbace taj rework.
     
  8. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    fora je u tome čim najave "kompletan rework" nekog champa, bez obzira dal je popularan ili ne - ljudi ga prestanu igrati.
    sjećam se yoricka. bio je dominantan na topu u gotovo svakoj partiji. onda su mu nerfali da duhovi nemaju unit collision, ali su da ljudi i dalje igrali jer je jak i nema kvalitetan counter play. no, čim su najavili da se sprema rework, ljudi su ga prestali igrati gotovo u potpunosti. sama ideja da će kroz godinu-dvije biti promjena je ljude odgurnula od champa. očito je veliki dio te vrijednosti i popularnosti u percepciji igrača.
    rammus ima stari splash art, monoton i staromodni kit, a ipak ima veliki win rate. jak je, al nije popularan, rijetko ga se viđa u džungli, iako je sad tank meta...
    način na koji sada pristupaju reworkovima je da naprave mali fix dok se čeka veća promjena (dariusov R refresh, aatroxov cooldown per level na passive). pokušavaju dati ljudima do znanja da je ok igrati champove koji nisu hard meta, ali ljude je teško uvjeriti. često vidim zatucane igrače koji će radije uzeti counterpick lika kojeg ne znaju igrati, (jer misle da statitički imaju bolje šanse protiv tebe) nego champa kojeg znaju i vole igrati. šteta
     
    Sherpa se sviđa ovo.
  9. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Oh da... Taj dio s counterpickanjem je smješan. Ako ne znaš igrati counterpick, nemoj ga igrati - nećeš pomoći ni sebi ni timu. Al isto tako nemoj izabrati (ako je protivnik već pickao) champa i sam sebe counterati, bez obzira koliko god volio igrati champa. Time isto ne pomažeš timu.

    Lol po meni ima nekoliko problema na kojima bi trebao poraditi. Jedan od njih je ta da se melee champu teško približiti protivničkom timu, to ponajprije vrijedi za adc melee metu, pri tome ne mislim na line phase nego end game 5v5 fazu. Praktički se svodi ako champ (ala Darius) fula jedan spell mora čekati cd da bi ponovo probao. Ako samo nastavi ravno nema nikakve šasne, prelako ga je kajtati. Dodajte neki premdet za to, dajte priliku za raznoliku inicijaciju.

    Drugi problem je trenutno u flesh meti. Flesh više nije summoner spell nego mandatorni spell kojeg 95% igrača ima, iznimka je ponekada pokoji jungler. Treba napraviti nešto kako bi se povećala raznolikost, daj sinergiju između ostalih spellova tako da postoji razlog izbaciti flash. Tipa ako izabereš haste, a nemaš flash dobiješ konstatnih 3% move speed. Dajte razloga za neku raznolikost.

    Moglo bi se tu poraditi na još stvari. Recimo, ekipa je godinama tražila Dominion ranked play i on nikada nije došao. Zbog toga su mnogi prestali igrati, a samim time je mod postao zapušten (isti ti ljudi su predlagali promijene za dominion balans). Riotov odgovor je bio 'nema dovoljno ljudi', možda bi bilo da dodate ranked zato što oni koji vole taj mod (ja uključen) bi rado igrali nešto takvoga.

    Isto tako već mu je muka slušati o replay modu, zar im zaista toliko dugo treba da to naprave kako spada?

    Poečli su davati raznolikost u tome što champovi mogu (trash lantern, bard ulti, Kalista ulti), ali predmeti i summoner spellovi malo kaskaju.
     
  10. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    rigtheous glory i suradnja teama. melee ne može samo ući u enemy team, zato tu postoje cc likovi koji mu to omoguće
     
  11. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99

    Darius ima 5% movement speeda po hemorrhage stacku (maksimalnih 25%), 40% slow na dvije sekunde i 550 range pull. Ne vidim kako ga je to prelako kajtat.

    Slažem se, trebalo bi izmislit Righteous Glory, Youmuu's Ghostblade i Talisman of Ascension.
     
  12. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    da ne govorimo kako je ulti isto gap closer
     
  13. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Naravno da ga je prelako kajtati i ne dopustiti mu da se približi, možda nije u bronci.
     
  14. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    meni ni u goldu nije bio problem s njim upast u teamfight i rezat glave
    #flashmeta
     
  15. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Ok, ja ti govorim kako je u diamond partijama ;)

    #goldjeistoelohell
     
  16. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    to govoriš iz burazovog iskustva?
     
  17. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Odgledao sam stotine, zapravo tisuće partija, kako njegovih tako i profesionalne scene. Ne moram igrati nogomet na vrhunskoj razini da bih ga razumio, isto je s lolom. ;)
     
  18. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99

    Darius je podjednako relevantan i u diamond partijama. To je champ napravljen da dobije lane. Sa većinom top pickova ga ne možeš niti kajtat niti outfarmat. Uzimaš farmu koju ti dopusti da uzmeš i čekaš gankove jer su šanse da ćeš ga dobit u borbi 1vs1 gotovo nikakve. Slab je na poke champove zato što bez itema nema nikakav sustain.
     
  19. Sherpa

    Sherpa Legenda

  20. mrzovoljni trol

    mrzovoljni trol zombi paladin lvl. 99

    Kakve veze popularnost ima s bilo čime? To što se champion ne igra često ne znači da nije dobar ili viable.
     

Podijelite ovu stranicu