1. Dobrodošli na Eydis - zajednicu fanova fantastike, sci-fi, igara i umjetnosti. Pridruži nam se!
    Sakrij obavijest
  2. Dobrodošli u novi dom Eydisa.

    Forum je prošao kroz premještanje i sada je na novom serveru i domeni. Ukoliko primjetite neke nedostatke, molili bismo vas da obavjestite administraciju u dotičnoj temi.

    Hvala na razumijevanju.
    Sakrij obavijest

Hearthstone

Rasprava u 'Virtualna Arena' pokrenuta od Sherpa, 13. Svibanj 2015..

  1. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Zašto nemamo Hearthstone temu?

    Hvala Blizzardu na besplatnim boosterima. Prvi me obradovao, preciznije bi bilo reći prva karta me obradovala.

    Hearthstone.jpg
     
  2. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    brzo sam ju obrisao, kopija magica sa više sreće i manje taktike gdje se uvijek možeš pouzdati da će ti mana pool rasti
     
  3. Ivanhoe

    Ivanhoe Dr. Disco

    Baš je ne-rast mana poola dobar fićr ikojeg tcga. Samo zato što je nešto nekad bilo limitirano ne znači da je bilo dobro. Zapravo to je jedan od kroničnih boljki magica.

    Meni heartstone izgleda nekako djetinjasto. Kao neka flash igra za one koje nisu baš tcg revni, ali eto malo bi se kartali u poznatom settingu bez da trebaju puno vremena uložiti u učenje i taktiziranje. Kao i većina drugih računalnih tcga izgleda kao da je netko samo preslikao tcg gameplay sa stola na ekran. A ne originalan digitalni tcg ko npr infinity wars gdje je art animiran, faze su istovremeno odvijaju i sve ostali fićrsi digitalnog enviromenta.
     
  4. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Po pitanju taktike se prilično varate. Ima nje jako puno i raste svakom nadolazežom ekspanzijom. Treba znati složiti deck, treba znati kada čistiti ploču, treba znati što očekivati od svake pojedine klase i potencijalne ideje koje protivnik želi izvesti.

    Nekada je manje više (Magic je natrpao toliko sranja da su sami sebe zakomplicirali) . Po pitanju mehanike Hearthstone je vrlo dobar, njegov random faktor je poprilično iritantan.

    PS: Daj odvoji ovo u posebnu temu :P
     
  5. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

     
    MarkaN i Sherpa se ovo sviđa.
  6. MarkaN

    MarkaN I'm Batman Illuminati

    Bez Priesta i Magea HS bi čak bio i dobra igra, još uvijek prepuna mana ali barem dobra. Ovako je sprdačina. Jedan može pobjediti samo Fireballima (jer prolaze kroz sve, a nijedna druga klasa nema pravi counterspell) a ovaj drugi te prebije vlastitim kartama dok se još i liječi svaki vražji krug - ultimativni troll u bilo kojoj igri ikad. Toliko je apsurdan da mi se gadi s njim i igrati uopće.

    Ofkors, zna biti zabavno, nekada i urnebesno, ali i dalje je silly game u punom smislu riječi.
     
  7. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Ništa drugačiji nisu neki magic deckovi - recimo plava kontrola. Odlučili su napraviti igru baziranu na devet klasa, svaka je morala biti drugačija i imati svoj stil igre. Priest i Mage su takvi. I ne trbea zaboraviti da je sve to rađeno kako bi imali vibru WoW klasa, što mislim da su prilično dobro napravili.
     
  8. Sherpa

    Sherpa Legenda

  9. MarkaN

    MarkaN I'm Batman Illuminati

    Naravno da je lud i uzalud troši novce, osim ako je pro player pa je povratio investiciju i zaradio barem uduplo.
     
  10. AUzg

    AUzg Novi Član

    Mislim da je trošenje novca na HS nepotrebno ako si počeo dovoljno rano (igram od bete, pa imam u principu dosta karata, ne za sve deckove al za one koji su mi najzabavniji/zanimljiviji, a nekad ni ne igram na duže periode)...e sad, ako se tek počinje, dosta je teže, ali ako nekom nije teško odvojiti neku lovu za igru, mislim da je najpametnije uzet adventure, Naxxramas i Blackrock...dobiju se garantirane legendary karte + još karata koje nisu loše (uz dosta loših, ali ako kupiš random packove možeš dobit sve najbolje ili ništa, previše ovisiš o sreći). I nakon toga grindat jbg

    Osobno nisam potrošio ni kune, ni ne planiram (iako bi se i tu moglo reć argumente kao support proizvođača itd.). Sve što mi treba skupim kroz daily questove i u zadnje vrijeme arenu u kojoj imam solidan prosjek.

    Što se tiče whinea vezanog uz razne klase, facehunter, mechmage itd., jbg uvijek ima nešto što frustrira, treba se prilagodit kolko god je moguće :D Nekad te jednostavno sj♥♥e uzasan mulligan, protivnikov dobar draw itd...Mrzim Priesta zbog krađe svega i ubijanja sveg što nije na 4 attack, al treba bit i pošten pa reć da je Priest onak, prosječan (srećom ih nema puno trenutno). Mainam Paladina, iako u zadnje vrijeme igram dosta i Druida, Shamana i naravno, Grim Patron Warriora :D

    tl;dr : ak je ko za koju partiju, il mu treba više ljudi za onaj novi spectator daily, AUzg #2198
    glhf
     
    MarkaN se sviđa ovo.
  11. Sherpa

    Sherpa Legenda

    @MarkaN Molim te objasni mi zašto bi netko bio lud zato što daje novce (koje ima i koje je sam zaradio) na nešto što voli? Jesi li ti ikada potrošio novce na nešto što voliš bez da si dobio natrag novac za uloženo? Zanima me malo više kako točno ti to vidiš.
     
  12. Aronys

    Aronys Wolves Die Young

    Njegov novac, njegov ulog. Ja osobno ne bih, ali ono, ja sam već dosta uložio u igranje MMO-a, tak da kužim.
     
  13. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    ovo čak nije ni uludo bačen novac. da je tako, ne bi bilo štete. ali on hrani zvijer koja će zbog takvih majmuna nastaviti raditi igre koje žderu novac (diablo 3, wow) umjesto da naprave nešto vrijedno tih novaca
    on nije potrošio novac na igru. realno, ta igra ne vrijedi koliko bi koštala jedna prosječna prava* igra (350-500 kn)
    ali on je u tu igru uložio više nego što bi smjela koštati i to da bi mogao kockati sa prilikom da dobije digtalne kartice.


    *prava igra podrazumijeva više uloženog truda u cjelokupni proces izrade. npr, prava igra je witcher 3, a kartaška igra gwent koja se u njoj nalazi je samo feature.
     
  14. Aronys

    Aronys Wolves Die Young

    Što je definicija igre?

    Tj. misliš li da u Hearthstone nije uložen nikakav trud?
     
  15. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    video igra, o tome pričamo ovdje
    heartstone je digialna verzija ccg-a
     
  16. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Sorry Belmorn, al ti kao da ne razumiješ free-to-play model s mikrotransakcijama. Niti je on ovime nekoga oštetio, štoviše, pomogao je. Da nema tih koji troše ne bi bilo daljnjeg razvoja igre, a onda ni mi koji igramo bez plaćanja ne bi mogli igrati pošto ne bi bilo novog sadržaja.

    I informacije radi - Hearthstone je bio mali zasebni projekt na kojem je u startu radilo nekoliko ljudi. To što je postao popularan nije do 'money grab principa', nego zbog kvalitetne i zabavne igre.

    Ne vole svi igrati RPG igre, ili štogod ti podrazumjevaš pod 'prave igre'. Osim toga, Hearthstone je revitalizirao kartaške video igre.
     
    AUzg se sviđa ovo.
  17. Aronys

    Aronys Wolves Die Young

    RPG videoigre su počele kao digitalne verzije tabletop RPG-a. Štoviše, mnoge od njih još uvijek u sebi imaju roll mehaniku.
     
    AUzg i Sherpa se ovo sviđa.
  18. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    je, al imaju grafiku, priču, zvuk, vfx... napredne digitalne resurse.
    ovo je doslovno ripoff magica koji se prodaje po istoj cijeni, ali je proizvođaču jeftinije jer se ne mora baviti tiskom i transportom. nemaju tolike gubitke
     
  19. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Mtg je nastao '93. godine. Imao je video igre, neke od njih s groznim modelima i mogu samo sebe kriviti što se nisu sjetili onoga što je Hearthstone napravio.

    Imali su priliku, zato sada i kreću u izradu igre istog poslovnog modela.
     
  20. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    skrenuo si s teme. nije poanta u tome što je heartstone "uspješan" ili ne, poanta je da objektivno ne vrijedi tog modela i tih novaca
     

Podijelite ovu stranicu