1. Dobrodošli na Eydis - zajednicu fanova fantastike, sci-fi, igara i umjetnosti. Pridruži nam se!
    Sakrij obavijest
  2. Dobrodošli u novi dom Eydisa.

Forum je prošao kroz premještanje i sada je na novom serveru i domeni. Ukoliko primjetite neke nedostatke, molili bismo vas da obavjestite administraciju u dotičnoj temi.

Hvala na razumijevanju.
    Sakrij obavijest

Fizika

Rasprava u 'Znanost i Priroda' pokrenuta od Ayllwyn, 24. Siječanj 2010..

1. Ayllwyn

Ayllwyn pretty boy

Upravo sam u tražilici primjetila da je fizika jedna od najčešće spominjanih riječi na forumu ^^
    I da, apsolutno je čudno, da ja, koja sam podmitila profesora gemištom da mi da dvojku u 4. srednje, otvaram točno ovaj topic.
    Ipak, sad me ona mala količina fizike na faksu jednostavno obuzela i sad mi je :love: (i u principu mi je dobro išla, samo sam bila lijena)

S obzirom na to da sam zaboravila što sam sve htjela napisati u ovom prvom postu, evo vam jedan zanimljiv članak iz moje domene :lol:

S padobranom će probiti zvučni zid
    Felix Baumgartner namjerava iskočiti iz balona na visini od 36.600 metara i spustiti se padobranom na zemlju te tako postati prvi čovjek koji je bez letjelice probio zvučni zid.

Austrijanac Felix Baumgartner namjerava tijekom ove godine iskočiti iz balona na visini od 36.600 metara i spustiti se padobranom na zemlju, pri čemu planira postati prvi čovjek koji je bez letjelice probio zvučni zid.

Nebeski letač Baumgartner (40) poznat je po svom pothvatu iz 2003. kad je pomoću 2-metarskih krila pričvršćenih na leđa preletio poput jedrilice kanal La Manche pošto je iskočio iz balona s visine od 10 km.

On je priznao da ga je strah. "Naravno. Uvijek koristim strah kako bih se bolje fokusirao", rekao je Austrijanac.

Povijesni pothvat održat će se u stratosferi iznad Sjeverne Amerike, ali još uvijek nije određena točna lokacija i vrijeme, što će ovisiti o vremenskim prilikama.