1. Dobrodošli na Eydis - zajednicu fanova fantastike, sci-fi, igara i umjetnosti. Pridruži nam se!
    Sakrij obavijest
  2. Dobrodošli u novi dom Eydisa.

    Forum je prošao kroz premještanje i sada je na novom serveru i domeni. Ukoliko primjetite neke nedostatke, molili bismo vas da obavjestite administraciju u dotičnoj temi.

    Hvala na razumijevanju.
    Sakrij obavijest

1001 Ideja Za D&d

Rasprava u 'Mač i Magija' pokrenuta od Miriel, 31. Ožujak 2010..

  1. Miriel

    Miriel Aktivan Član

    Nađoh potrebu za topicom jer mi je to uvijek najveća gnjavaža :tired:


    Igrači mi uvijek tule da im nikad nije dosta random događaja usput koji povećavaju napetost sessiona:

    Nađu na raskrižju curicu koja tuli ko kišna godina za mačkom, a mačka je navrh drveta i sikće na zmiju.
    Rouge nekom mazne pare, debela krčmarica Helga se baci na najveću mrgu u ekipi a pero kupi curseani item.

    E sad problem je što nakon xy vremena DM-a boli glava od smišljanja istih i to postane napor gori od smišljanja cijele kampanje :tired:


    Stoga naziv 1001 ideja :great:
    Sipajte ideje ovdje, dovoljno je i u jednoj rečenici, olakšajmo DM-ovima posao, uštedimo mu aspirine :laugh:

    Mogli bi čak ako se skupi dosta toga staviti u prvi post pod brojevima :w00t:
     
  2. Psychotic

    Psychotic Duck Mutant

    PC-i odlaze tražiti žene u susjednu pećinu .. oh to je Og :P
     
  3. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Počela je padati kiša. Vecina playera ce misliti da je to neki dark omen. :D

    Isto tako, mozes si razraditi par NPC-eva koji ce poceti komunicirati s partyem, a party pomisliti da su bitni za pricu. Uzmi inspiraciju od dosadne osobe iz tramvaja, nekog starog dede koji gnjavi sa svojim pricama, zbunjenog profesora or whatever. Daj im ime, smisli kako izgledaju (ako se kuzi da improviziras, NPC ocito nije vazan :D), neka imaju neki plitki karakter i nesto sto trenutno pokusavaju napraviti.

    Jednoj je moj storyteller u Vampire:The Masquerade (Belmorn) imao divnu stvar. Jedan ancient vampir kojeg smo dosli ubiti u podrumu je imao sanduk banana. Mi smo pola sata razbijali glavu koji ce mu k♥♥♥c banane: razvalili sanduk da vidimo skriva li se sto, otvarali banane da vidimo je li droga u njima.. A to je bio samo sanduk banana. :D
     
  4. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    sjeti se onog visokog tipa u chain shirtu s kukrijima, lucky fakerz je bio uvjeren da je to neki high level npc koji bi ga samljeo, pa se bojao tipa. sve je stvar prezentacije. ako ima statse u knjizi ili je bitan ili je moćan :)
     
  5. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

  6. Ocito vasi playeri ne roleplayaju dobro... Mislim, ako morate raditi razliku izmedju bitnih i nebitinih NPCeva u prezentaciji da se oni zainteresiraju ili ako razmisljas zasto vampir ima banane... zasto vampir ne bi trebao imati banane? mozda voli jest banane... ako ti nesto ne treba ne znaci da ne mozes to imati :unsure:

    Nije da sam htio nekog uvrijediti ali ak neko stvarno roleplaya svi su mu NPCevi isti osim ako mu ne trebaju za osobni napredak... recimo di ce neko razmisljati o seoskom drvosjeci ako samo sjece drva i pije caj... ali opet mozes ga toliko razviti da recimo ako neko dodje u njegovu kucu nadje podzemni labirint i oltar za stovanje kojekakvog demona koji mu daje snage sve te godine da moze sjec drva... ne mora biti prezentiran kao vazan da bi bio vazan... there's more than meets the eye
     
  7. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    skinite ovaj pdf - Liber fanatica vol3
    cijeli je napravljen za GM-ove, doduše specifično za warhammer fantasy rpg, al ima sasvim dovoljno iskorisitivh generičkih savjeta. posebice članci Character Traits i Tales of the Rover.
    ovaj zadnji je upravo skup ideja i mogućih encountera.

    nadam se da sam pomogao.
     
  8. Sherpa

    Sherpa Legenda

    @ TieflingVampireWarlock - nije stvar u odnosu playera prema NPCovima koliko o vremenu DMa (što bi samo suludi išli raditi) da obradi svakog NPCa u gradu, neki su važni, neki imaju dodatnu dubinu no ostali su tu jer jednostavno postoje. Kada bi playeri išli svakog NPCa provjeravati da li je on važan onda bi to bilo dugo mukotrpno i nimalo zabavno
     
  9. Nisi me shvatio... Ja sve improviziram. mislim da to bolje funkcionira. imam samo glavnu ideju. nisam rekao da bi igraci trebali provjeravati, bas naprotiv. igraci nikog ne bi trebali provjeravati osim ako nije roleplay da zele nekog provjeriti.
     
  10. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Recimo ja volim stereotip razmišljanja jer meni ko DMu to daje više prostora da napravim s nekim NPCom nešto zanimljivo.
     
  11. Time podcjenjujes one prave Roleplay igrace jer oni mozda ne razmisljaju o partyju kao o necem sto mora biti stalno niti o tome jel bitno preci lvl ili naci neki super item
     
  12. Miriel

    Miriel Aktivan Član

    Daj mi reci molim te koji to igrač ne misli o xp-u, goldu i magic itemima XD

    Ako ih imaš pošalji ih meni XD

    Gle point je da je DnD koncipiran na tome da se igrači šoraju, dobiju xp, pare i imba iteme... Ostavi ih bez tog pa linčovat će te...samnom su 3 tjedna ratovali jer su im svi magic itemi prestali raditi :P
     
  13. Black_Raven

    Black_Raven drevni hejter

    Daj mi reci molim te koji to igrač ne misli o xp-u, goldu i magic itemima XD

    Ako ih imaš pošalji ih meni XD

    Gle point je da je DnD koncipiran na tome da se igrači šoraju, dobiju xp, pare i imba iteme... Ostavi ih bez tog pa linčovat će te...samnom su 3 tjedna ratovali jer su im svi magic itemi prestali raditi :P

    xp je jedina konstanta. time razvijas lika sto duze igras, sto bolje napredujete i to. ostalo je ovisno o settingu.

    mi smo svojevremeno igrali very low magic settinge di je zemlja tek nedavno opustoshena ratom. i imat 1 gold kod sebe je bilo OMGOMGOMG lova. tipa proshli bi do levela 6-7 i imali bi jedan ili nijedan magic item.

    mrzim whinere. a ima ih. o da :D
     
  14. Miriel

    Miriel Aktivan Član

    Ja obožavam low-levele baš zbog toga...High leveli su značili, high-lvl npc-e koji automatski imaju više para i magic itema.

    Imali smo dio kampanje u kojem je party morao ubijati/nagovoriti zmajeve da dobiju malo zmajske krvi za cure protiv gadnog diseasea.
    Prvog zmaja su nagovorili. S drugim su se namučili kao idioti i jedan im čovjek poginuo.
    Nakon toga sam im oduzela magic iteme (naravno sukladno priči) i zadnjeg zmaja su satrali u 4 runde, cleric im je potrošio 2 healing spella, nitko nije umro i nitko nije spušio više od 10 dmg od breath weapona koji je bio 12d10.

    Sve samo zato što su računali na to da nemaju magic iteme i više su se potrudili, više potrošili na scrollove i više računali na svoje sposobnosti :)
     
  15. Recimo mene ne brine to materialno... xp dobivas za sve relativno... ali novac zapravo ne treba ako imas iteme, a ako roleplayas ne treba ti druge zabave...
     
  16. Miriel

    Miriel Aktivan Član

    Recimo mene ne brine to materialno... xp dobivas za sve relativno... ali novac zapravo ne treba ako imas iteme, a ako roleplayas ne treba ti druge zabave...
    Oćeš se udati za mene? :lol:
     
  17. Fel

    Fel neobuzdani povremeni romantičar

    Recimo mene ne brine to materialno... xp dobivas za sve relativno... ali novac zapravo ne treba ako imas iteme, a ako roleplayas ne treba ti druge zabave...
    Pričaš o questanju , al uz questanje nuzno moras imati vise itema, vise golda i vise xp, da mozes štogod drugo rješiti, znači moraš to provoditi u djelo, a sad da li umjereno ,pohlepno ili totalno malo ovisi o tebi.

    on topic:
    Da sam ja dm ja bi im smislio s vremena na vrijeme neke lude questove, koliko neobične i naizgled nelogične i blesave da ni sam neznaš al opet vodi nečemu,
    primjer: luđak na ulici je počeo pričati o nečemu neobičnom , kruški na stablu jabuke(doh! o.O), nadalje sam/sama raviješ priču, čim čudniiju to bolju,

    stvari postaju uvijek zanimljive kad playeri neznaju kaj se događa nego kad je neki proziran quest

    a opet , mozda samo trkeljam gluposti, mozda sam stogod pomogao :think:
     
  18. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Daj mi reci molim te koji to igrač ne misli o xp-u, goldu i magic itemima XD

    Ako ih imaš pošalji ih meni XD
    Za xp mi jos nitko nije prigovarao pa ne mogu reci, ali sto se tice golda i magic itema, sad vodim vrlo specifican party (oslobodjeni robovi u prostoru koji je za njih nov) i jedva da znaju sto je magija - i to jer imaju sorcerera u ekipi (koji ne razumije sto mu je) i jer su im nekadasnji gospodari castali. Predobro mi je sto ekipa uopce ne zna svrhu golda jer nisu upoznati s trgovinom, kapitalizmom i tim stvarima. :D Uglavnom, sad su mi peti level i cijeli party ima ravno jedan flaming longsword +1 i to je to. Nije mi cilj ovoga da nahvalim igrace ni sebe, nego hocu reci da je jako specificno do kampanje kako ce se igraci osjecati. Baci ih u Sharn u Eberronu, svi ce na drugom levelu whineati sto nemaju magic iteme. Ucini da nemaju pojma da magija postoji, goruci mac bit ce najvrjednija stvar.

    Ee da, sjetio sam se jos necega. Jednom je party lootao 10 mrtvih drowova, a ja nisam unaprijed spremio opremu koju su imali. Kad me party pitao vide li sto zanimljivo, rekao sam da osim jednog-dva oklopa i jednog maca ne, na sto je party NPC-jevima dao da skinu ostatak mundane (nezanimljive) opreme i podijele si medjusobno. Dva sessiona kasnije sam napravio tocan popis stvari koje su drowovi imali, naime na tom sessionu je jedan NPC doletio vodji (PC-u) s "omg mac mi se zapalio wtf haxxor". Onda je party bio "ok.. ajmo mi ipak staviti na hrpu sto smo sve nasli tad na drowovima, makar djelovalo nezanimljivo". Ja sam krenuo citati stvari s papira (naravno, ne enchantmente, opise) na sto me party zaustavio, rekao da sam im kad su to nasli rekao da nema niceg zanimljivog medju opremom, da bi oni sigurno ove stvari uzeli da su vidjeli itd. Na to sam ih (blago iziritiran sto prigovaraju) pitao "Hocete radije da ne dobijete tu opremu?" i oni su jednoglasno rekli "Da." Jao, idem im sad dati bonus xp za to. :D
     
  19. Oćeš se udati za mene? :laugh:

    Vidjet cemo... :laugh:
     
  20. Tyronius Mook

    Tyronius Mook Sundryan Dungeon Master

    U kampanji koju trenutno vodim (Path of the Blasphemer) već sam više puta uveo veće posve random događaje koju su se na kraju razvili u zanimljive questove..

    Prvi je bio kada nisam znao kakav loot da im stavim, pa sam im dao enchantani circlet sa zatoćenom dušom neke lude vilenjakinje.. To se razvilo u jedan od glavih questova sada..

    Drugi put je bilo kada je PC Ninja zapalio šumu ispred gradskih zidina zbog taktićke prednosti. To mu se na zadnjem gejmu odbilo u glavu jer je naltio na tri pissed of treanta koji su ga osudili kao oskvrnitelja prirode, i izbila je šora, u kojoj je nažalos poginuo.

    Treći put je bilo kada su isto tako naletili na mjesto gdje bi trebao biti loot. Nisam znao kaj da im dam jer su već nakinđureni opremom ko božićna drvca, pa sam im dao figuricu crvenog zmaja. Dugo su mislili da mogu pomoću nje prizvati tog zmaja da im služi, no kada su pokušali, samo su dobili damage, i figurica se zatiltala. Pošto još nisu otkrili rasplet tog random questa, neću ga ovdje napisati, ali već imam u glavi kaj bi to moglo biti..

    Ponekad je za DM-a stvarno super kad igraći prčkaju nenadano tamo gdje DM nije predvidio, onda se izrodi neki side quest ili plot twist, ili barem smjeh, a ponekad i ništa, no opet, to daje širinu koju DM može iskoristiti. Naravno, nije dobro kada playeri pretjerjuju sa time, pa se onda usred bijelog dana potajno penju po zidovima taverne da bi probudili partymembera, pa se prave mutavi kad gradska straža pretpostavi da su lopovi, ili kad u gluho doba noći onesvjeste pijanca da bi mu maznuli cugu, pa onda naleti straža i izbije šora bezveze u kojoj dva-tri stražara izgube život a njih se uhiti i upiše da su tog i tog dana bili na toj i toj lokaciji radili nevolje, svega par minuta prije nego se lokalni hram misteriozno i spektakularno urušio..
     

Podijelite ovu stranicu